سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه کار با اپلیکیشن فیلیمو در گوشی آیفون

 

خانه‌نشینی مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا آن‌ها را به سمت سرگرمی‌های خانگی مثل دیدن محتواهای ویدیویی‌ برده است.

شما می توانید با تهیه اشتراک 1 ماهه آی اپس، اشتراک فیلیمو نیز دسترسی داشته باشید. این سرویس‌ها سعی دارند یک محیط سرگرم‌کننده باشند. این پلتفرم محتوای ویدیویی، پخش‌کننده فیلم و سریال‌های موجود در سایر عرضه‌کنندگان اینترنتی فیلم و سریال است   .

اپلیکیشن ها در آی اپس با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها به صورت دانلود نامحدود و با اینترنت نیم بها محاسبه می شود. همچنین در صورت هرگونه اختلال پشتیبانی آی اپس در دسترس کاربران می باشد. آی اپس برای تمام اکانت های شما در طول مدت زمان اشتراک گارانتی ارائه می دهد.

هزینه اشتراک فیلیمو برای کاربرانی که می‌خواهند یک ماه صبح تا شب فیلم تماشا کنند، رایگان است. در صورت خرید اشتراک به قیمت 99 هزار تومان می توانید اشتراک فیلیمو نیز تهیه کنید. فیلیمو امکان دانلود فیلم به صورت درون برنامه‌ای برای تماشای آفلاین را برای کاربران ارائه کرده است. با خرید اشتراک فیلیمو می‌توانید به صورت همزمان روی سه دستگاه مختلف فیلم و سریال تماشا کنید.

اپ استور آی اپس پس از اعمال تحریمات اپل به بازار آمد تا علاوه بر رفع نیاز کاربران ایرانی، به آن ها امکان دانلود اپلیکیشن های داخل کشور را بدهد. برای دانلود فیلیمو برای آیفون میتوانید به اپ استور آی اپس مرجعه کنید و تنها با خرید اشتراک از آی اپس، اشتراک یک ماهه فیلیمو هدیه بگیرید.

اگر از اینترنت ایرانسل استفاده می‌کنید، می‌توانید بدون خرید اشتراک فیلیمو، از خدمات این سرویس استفاده کنید، اما باید توجه داشته باشید که در این صورت حجم مصرفی تماشای فیلم‌ها به صورت نیم‌بها محاسبه نشده و کل حجم مصرف شده از بسته اینترنت شما کم خواهد شد.

همچنین اگر از اینترنت همراه اول استفاده می‌کنید، می‌توانید به جای خرید اشتراک ماهانه، سراغ خرید اشتراک روزانه بروید که هزینه آن هزار تومان است. این اشتراک به صورت خودکار تمدید شده و تا زمانی که آن را لغو نکنید، هر روز هزار تومان از شارژ سیمکارت کم می‌شود یا به قبض آخر ماه اضافه خواهد شد.

ویژگی برنامه فیلیمو

صفحه اصلی سایت فیلیمو بسیار ساده و گیرا است، منوها در جای مناسب قرارگرفته و تبلیغات فیلم‌های تازه اکران شده فیلیمو به زیبایی در قسمت‌های مختلف سایت قرار دارد ، نکته مهم دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد زیبایی رنگ‌بندی قالب سایت است که احساس خوبی به ما دست می‌دهد که ازنظر روانشناسی رنگ عالی است . آرشیو بزرگ و کاملی از فیلم‌ها و سریال‌ها، بخش نظرات زیر فیلم‌ها، پوشش مناسب فیلم‌ها و سریال‌های پخش خانگی، لیستی هرچند ناقص از انیمه ها.